czwartek, 23 lutego 2012

Przystawki

Oto moje arcydzieła wykonane na chrzciny synka.
1. Deska serów- 4 rodzaje sera żółtego i 2 rodzaje pleśniowego przyozdobione winogronami oraz orzechami włoskimi.
2. Roladki naleśnikowe- do ciasta naleśnikowego dodałam rozdrobnione liście szpinaku i usmażyłam. Jak ostygły na naleśnik nałożyłam serek śmietankowy Philadelphia oraz płaty wędzonego łososia. Zawinęłam i owinęłam folią. Schłodziłam kilka godzin w lodówce. Następnie pokroiłam każdy naleśnik po skosie i ułożyłam na półmisku. Ozdobiłam liśćmi rukoli, szczypiorkiem, ćwiartkami cytryny i pomidorów oraz kremowym octem balsamicznym.
3. Lustro wędlin- faszerowana pierś kurczaka suszonymi pomidorami i bazylią, faszerowany schab z pieczarkami, brzuszek z przyprawą do chilli con carne ;). W środku lustra obrany dojrzały melon z liśćmi rukoli zawinięty w szynkę parmeńską. Esy floresy z kremowego octu balsamicznego.
4. Sałatka z grillowanych warzyw- grillowany baklażan, cukinia i papryka, do tego świeża sałata strzępiasta, rukola, ogórek, pomidor, czerwona cebula i spory kawałek sera brie. Polane łagodnym sosem vinegrette.






1 komentarz:

  1. Smakowitości! I jak pięknie wszystko podane.... Roladę szpinakową z łososiem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń