czwartek, 31 maja 2012

Kolejne wygrane candy :)

No i pierwsza bura od blogerki, ale przyznaję rację!!!
Jak można zapomnieć się pochwalić!!!
No więc w terminach okołoporodowych wygrałam 2 candy- chyba nowe dziecię przynosi mi szczęście :)

Pierwsze u Peli z Szycie moja pasja
- dostałam kupon dzianiny w dziecięcy wzorek :)- jeszcze nie wiem co uszyję, ale na pewno coś dla młodej :)



Drugie u Romantyczki z Romantyczka-pl, i to od niej ta bura :)
- dużo różnych różności- postaną z tego zaproszenia na chrzciny :)


Jeszcze raz przepraszam i dziękuje za tak słodziaśne cukieraski :)

4 komentarze:

  1. Nie masz za co przepraszać!!!
    Teraz czekam na efekty szycia :)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Poród przewraca życie do góry nogami, wiec wg mnie jesteś usprawiedliwiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) dzięki :) no przewraca i to konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No gratuluje wygranej, to miła sprawa wygrać candy. A dziecko zmienia wszytko i czasem 'zbyt' absorbuje uwagę :)

    OdpowiedzUsuń