środa, 20 czerwca 2012

Moja pierwsza torba hobo :)

No i stało się...
Dotarła do mnie przesyłka z zamówioną alcantrą i suwakiem, i zabrałam się do pracy. Niestety z zakupionego materiału nie jestem zadowolona- jest strasznie sztuczny, podczas szycia strasznie się elektryzował przez co włosy mi stawały dęba no ale... napaliłam się więc wzięłam się do roboty.

Przy szyciu skorzystałam z tutka u Złotego Kota bo strasznie podobają mi się jej torby.
Trochę zmieniłam parę rzeczy: zamiast patek i magnesowych zapięć jest suwak, który wydaje mi się praktyczniejszy i wygodniejszy, a  kieszenie wewnętrzne są otwarte (bez zapięcia).

Kolor: śliwkowo- fioletowy
Wymiary: 70x50cm więc gigantyczna!!! Szyłam z myślą o wyjazdach na działkę i już ją dziś przetestowałam. Mieści mnóstwo!!!- pieluchy, ciuchy obu szkrabów, butelki, podgrzewacz, mleko, kocyk, butelkę wody mineralnej, krem do opalania, grzechotkę, piłkę nożną, pieluchy tetrowe, chusteczki, portfel i jeszcze parę drobiazgów.

Pewnie doszyję jeszcze ze dwie dodatkowe kieszonki na drobiazgi bo w takim worku tak załadowanym nietrudno coś zgubić. Ale jest fajna bo wychodząc z bobasem w wózku, i trzymając drugiego brzdąca za rękę, mam wszystko w jednej torbie, a nie jak dotąd w kilku i poupychane w zakamarkach wózka.

Efekt jest taki:


Suwak:
 

Zbliżenie na zdobienie (listkowe fiu-bździu):

Kieszenie wewnętrzne:

Piekielna głębia:

Tu wisi na swoim stałym miejscu w mieszkanku: 

 A to ja zadowolona z efektu :):

Jak znajdę jakieś lepsze źródło alcantry, to ta nie będzie moją ostatnią torbą :) Nie polecam najtańszej alcantry z Allegro.
Mam ochotę uszyć sobie listonoszkę jeszcze, na krótkie spacery, oraz torbę/koszyk zakupowy, ale to już ze skóry ekologicznej.

7 komentarzy:

  1. No to przy szyciu torby masz pierwsze koty za płoty.Jak na taką dużą fają torbę to myslę,ze ta miekka była dobra a na małe torebki to jednak chyba twardsza.Dzięki za info o Allegro w tej sytuacji to chyba wybiorę się na zakupy do sklepu tapicerskiego i podotykam zanim kupię.A tobra fajna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba zz zgłębią strasznie....strasznie mi się podoba. Alkantara na wielkie torby chyba dobra by była ta z podbiciem płóciennym ale jest niemalże dwa razy droższa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. No i śliczna wyszła :-)Wysłałam ci pocztą próbki tej alcantary ,co używam do torebek,po dotykasz sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba.

    Ja, po nieudanym zakupie na allegro już więcej tam nic nie kupię. Jednak co pomacać materiał, to pomacać i się wie co się kupuje. Chyba wolę dołożyć parę złotych, ale mieć pewność, że będę w pełni zadowolony :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba super - faktycznie bardzo maxi - jak ją zapakujesz to się nie doszukasz już drobiazgów:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka przepastna torba!Świetna,takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony model torby świetna wyszła i kolor też "mój" :)

    OdpowiedzUsuń