czwartek, 14 czerwca 2012

Zestaw kaletniczy z Lidla

Poinformowana przez forum e-krawiectwo o wystąpieniu w ofercie Lidla zestawu z napownicą, i ustawionym przypomnieniem w telefonie, pobiegłam dziś do owego sklepu aby zostać posiadaczką zestawu kaletniczego za całe 19,99zł :)

W zestawie tym znajdują się:
- rewolwerowe szczypce do dziurkowania
- szczypce oczkowe
- szczypce zaciskowe (napownica)
- 100 oczek
- 25 nap

Nie chcąc czekać przystąpiłam do działania choć w domu miałam tylko kawałek poliestrowej podszewki :( Nie chciało mi się schodzić do piwnicy po kawałek innej szmatki, choć pewnie efekt byłby lepsiejszy.

Poniżej założone części napy na napownicę, zaciskamy i włala..... mamy napkę :)




 

Teraz przystępuję do oczka. Ręcznie zrobiłam dziurkę w szmatce więc tkanina wygląda średnio dobrze.
Na zdjęciu szczypce z założoną tulejką do oczka i efekt końcowy. Na grubszej tkaninie wyglądałoby lepiej :)


No i ostatni przyrząd, który niestety nie robi dziurek w cieniutkiej podszewce. Do przetestowania muszę znaleźć kawałek skóry. W instrukcji jest, że dziurki robi w materiałach o grubości około 3mm. Średnice dziurek jakie mogę wykonać tym urządzeniem to od 2,5 mm do 5 mm.


Za taką cenę i na domowy użytek myślę, że zestaw jest super :) Ja na razie jestem z niego zadowolona. Przetestuję go bardziej w weekend jak ruszę swój zadek do piwnicy :) Popróbuję na dzianinie bawełnianej, alcantrze, no i może się skóra jaka trafi :)

10 komentarzy:

  1. Też mam ten zestaw...jak na taką cene rzeczywiście wypasiony ale albo ja nie umiem wciskać nap albo za słabo to robię ale nie za każdym razem ładnie się wciśnie. Znaczy nie załapuje wszytskich tych wystających drucików i niby się trzyma a jak chce zapiąć i odpiąć to leci i odpada:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestawik ,ciekawe ,czy w moim lidlu jeszcze jest :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hej:) też mam ten zestaw, ale przysparza mi troszkę kłopotów, wiesz może w jaki sposób można zmienić wielkość robionych dziurek w tym ostatnim przyrządzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, mi wczoraj mąż rozszyfrował zmianę. trzeba tą czarną blaszkę co jest z boku, która blokuje ten rewolwer, odkręcić śrubokrętem. Wtedy ta blaszka jest poluzowana i można przekręcić na odpowiednią średnicę dziurki jaką się chce. Następnie spowrotem przykręcamy. To jest minus, bo musisz mieć pod ręką dodatkowy osprzęt w postaci śrubokręta no ale....

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też tym nie wiedziałam... :( Na pewno bym się skusiła na taki zestaw. No nic... pozostaje mi życzyć udanej "zabawy" z tym zestawem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobny zestaw ma byc teraz w Aldi :)za około 18 zeta :) poszukaj :)

      Usuń
  6. Następna rzecz do kupienia hahaha. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam dziś w Lidlu. Za późno... Jedna z pań tam pracujących powiedziała, że wszystkie napownice zeszły pierwszego dnia :( Co za peszek, ja się dowiedziałam o nich dopiero wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Orientujesz się może czy tym zestawem można przybijać zwykłe nity? np takie w jeansach lub skórzanych kurtkach ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń