wtorek, 10 lipca 2012

Plażowo mi :)

Uszyłam w końcu fifrok na różne okazje. Ma świetny druk- szalone pannice na shoppingu w centrum :)
Nie wiem czemu kojarzy mi się z plażą, pewnie dlatego, że jest jakby z kostiumowego tworzywa- lycry, tylko cieńszej, no i jest taka luźna.

Zakupiłam materiał w formie raportu- dł 90cm, szer 150cm- za bagatela 30zł!!! Ale druk mnie powalił :)
Niestety standardowo zapominam o cykaniu fotek, więc zdjęcie pokazuje częściowo wycięty materiał :)


Niestety sam materiał szył się koszmarnie!!! Cienki, rozciągliwy i śliski- wrrrrrrrrrr. Suma sumarum podwinięcia dołu, rękawów i dekoltu podkleiłam  taśmą termozgrzewalną. Tuniko-sukienkę już prałam i się trzyma wszystko :)
A tak wygląda na mnie:



W ostatni weekend zaliczyła grilla ze znajomymi, oraz obiad w knajpce z mężem :) Dostałam kilka pochwał więc mniemam, że część z tych osób nie kłamała hihi. Mężowi też się bardzo podoba, ale to fanatyk odkrytych długich nóg, więc jego opinia nie jest brana pod uwagę ;)

A co wy na to? Możecie krytykować :) Wam za to głowy nie urwę a na pewno wezmę pod uwagę przy następnych uszytkach :)


9 komentarzy:

  1. Dla mnie BOMBA! Druk świetny ale fason idealny na taka pogodę i nawet butki pod kolor:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie:)bardzo Ci w niej ładnie:)wzór faktycznie rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. allllllllleeeeeeeeee czaderski materiał. Fanie się prezentuje i na lato idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jaka cudna!! Fason prościutki ale druk robi swoje. Dołączam do grona chwalących - wyglądasz obłędnie. Mężowi się nie dziwię :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i ty w niej wyglądasz rewelacyjnie, figurę masz bardzo ładną, a materiał ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś no zdradź??? Plis plis plis. Chwalić nie będę po jeszcze coś jej się stanie a za ładna jest na to :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, odkryłam sklep niedaleko mnie. O dziwo mają strasznie dużo materiałów na różne okazje, ale wg mnie dość drogie :( no ale.... ten mnie zaczarował.... gadał po nocach- "kup mnie" no i wróciłam tam po niego i jeszcze kawałek żółtych falban :)

      Usuń
  7. Cudna tuniczka na upały. Wyglądasz w niej cuudnie;-)
    Dzisiaj dostałam od ciebie przesyłkę, szmatki to świetny pomysł (chociaz niedługo nie będę miała gdzie je chować)
    Dziękuję ci bardzo!
    Jestem ciekawa, czy uszyłaś jakąś podusię.

    OdpowiedzUsuń