niedziela, 4 listopada 2012

Kącik krawiecki :D

Witam wszystkich i już tłumaczę się ze swojej paromiesięcznej nieobecności.

Od lipca było duże zamieszanie w moim życiu. Najpierw miesiąc siedziałam z dzieciakami na działce. Potem był wspólny rodzinny urlop. W międzyczasie wpadliśmy na genialny pomysł- wyprowadzka do większego mieszkania, więc w 2 dni po urlopie była AKCJA PRZEPROWADZKA, ponieważ w czasie urlopu i dość ekspresowo znaleźliśmy najemców na nasze stare mieszkanie i chcieli je od zaraz!!! Nie ma to jak wszystko naraz.

Dbając o swoje cacuszka- maszyny do szycia- wywiozłam je poza teren totalnego rozgardiaszu co by się im nic nie stało więc ta część mojego życia zniknęła na dłuższy czas :(

Tuż po przeprowadzce, a mianowicie 4 dni później odbył się II Zlot forum e-krawiectwo. Następne 3 tygodnie żyliśmy na pudłach bo oczywiście firmy meblarskie meble robią tylko na zamówienie wrrr.

Koniec końców w zeszłym tygodniu dotarł do mnie ostatni mebel- biurko szyciowe :) :D :)

Z olbrzymią frajdą wzięłam się za jego skręcanie i układanie szyciowych akcesoriów. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam trochę materiałów.

Tadam Tadam, oto mój własny, prywatny kącik krawiecki :)




Lada dzień zaczynam więc szyć i wrzucać tutaj swoje uszytki.

Znów mam power'a do tworzenia :):):)

15 komentarzy:

  1. Super kącik i biurko idealne, jak szyte na miarę. To ja z niecierpliwością czekam na nowe uszytki. Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przeprowadzki do nowego mieszkania i oczywiście kącika krawieckiego, który nie oszukujmy się - jest niezbędny :) Paula z tego co mówiłaś na zlocie to kącik jest chyba w sypialni, tak? W takim razie jeśli dopadnie Cię jakaś chwilowe bezsenność lub gdy tylko otworzysz oczy to możesz od razu siadać do maszyny :D Biurko eleganckie i taki porządek - aż miło popatrzeć :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sypialni :) ale jest minus tego. O 22 mąż idzie lulu więc maszyny wyłączam :(

      Usuń
    2. Jeśli ktoś chce dodatkowe zlecenia na na szycie różnych rzeczy to powinien zajrzeć na Confection24 - przy rejestracji nie trzeba podawać numeru NIP, więc nie trzeba tu prowadzić koniecznie działalności gospodarczej :)

      http://confection24.com/

      Usuń
  3. Gratuluje kącika krawieckiego, ja szyje w kuchni na stole hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile zmian i wszystkie na plus!!! świetny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo. Teraz doceniam ten kącik. Wyciąganie całego majdanu za każdym razem czasem zniechęcało. Teraz nie ma tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och kącik krawiecki to cudowna sprawa.
    możesz mi podać swojego maila żebym mogła Ci pewne info o spotkaniu szyciowym przesłać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kącik świetny! I jaki porządek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. aż się chce w takim kąciku człowiek rozsiąść wygodnie...

    Oficjalnie zostałaś u mnie otagowana: http://poprostupastelove.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    Zapraszam do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award! Zapraszam:
    http://truskawkowekreacje.blogspot.co.uk/2012/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt Paula :D
    Artur

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog :D
    zapraszam do mnie :

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny jest ten Twój kącik - zazdroszczę bardzo i żałuję, że ja mam tylko miejsce do szycia na kuchennym stole.....no chyba, że wywalę suszarkę z praniem....

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę takiego Kącika do szycia. U mnie wszystko się wala po całym pokoju, co chwile przekładane są duperele do szycia, karaliki etc. po całym pokoju

    OdpowiedzUsuń